Campagnes voor Xpert Clinic
Wat was de vraag?
Hoe creëren we meer merkbekendheid bij patiënten en verwijzers. De groei van instroom van nieuwe cliënten moet worden verhoogd. Bovendien moet de beleving van de klantreis worden verhoogd. Wat is de toegevoegde waarde voor de patient?
Marketing plan
Uitzetten strategie
Breng de klantreis in kaart
Opgeleverd
We hebben een strategisch marketing plan opgemaakt voor zowel de verwijzers als de patiënten. De merkbekendheid is verhoogd door het laden van het merk middels de campagne “Handen zijn alles” en seizoensgebonden campagnes. Een nascholingscampagne is georganiseerd voor de verwijzers.
Strategisch marketing plan
Content Kalender
Vernieuwde website
Campagne handen zijn alles
Congressen
Resultaten
De merkbekendheid binnen de verwijzers is sterk verhoogd. De nascholingscampagne heeft geresulteerd in een grote instroom van verwijzers die nu bekend zijn met het merk en een positief associatie hebben met de diensten die worden geleverd. De campagne “Handen zijn alles” is positief ontvangen door de doelgroep en op deze strategie wordt nu verder voortgeborduurd. De website is opgeleverd.